Volgers

woensdag 25 januari 2012

January Papertrey Blog Hop

Papertrey Ink blog hop nodigt ons deze maand uit om een favoriet project van vorig jaar te kiezen en er een nieuwe versie van te maken.
This month's Papertrey Ink blog hop invites us to pick our favorite project from last year and create a new version of it.
Ik heb dit project van vorig jaar gekozen: (link is naar de post met foto's van de binnenzijde van de kaart)
I chose this project from last year: (link to post with photo of the inside)


Deze was voor een jongen. Ik heb een nieuwe gemaakt voor een meisje.
This one was for a boy. I made a new one for a girl.



Materialen / Materials:
* Hero Arts CL155 Playful Animals
* Hero Arts CL138 Bird Branch Alphabet
* stamp Hoppie's - Designed by Nellie Snellen - Favorite doll
* Joy Crafts 6002/0027 Butterflies
* Cuttlebug 4 dies 37-1202 Asterisks
* Copics

Gebruik dit kaartje ook voor / Entering this card also for Simon Says Stamp Challenge: Anything goes.
Groetjes / Greetings
Yvette

9 opmerkingen:

  1. Simple adorable. Love the image for both cards.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful cards Yvette - love the colours and design.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. These are so cute, Yvette! Thanks so much for stopping by during the Stamp It! 3 Ways Blog Hop!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Both cards are just wonderful. What a fun challenge. You did a great job with it!! Thank you for joining us on the Simon Says Stamp Challenge blog.
    xoxo, Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So cute and just perfect for the little princess!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb eens even lekker gesnuffeld op je blog. Ik kom hele leuke dingen tegen. Ik ben volger geworden. Kom je ook eens bij mij kijken?

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!

Thanks for your visit and leaving a little note!