Volgers

zaterdag 11 maart 2017

In verwachting / Pregnant

Mijn jongste dochter verwacht haar eerste kindje in september dit jaar.
My youngest daughter is expecting her first child September this year.

Voor deze blijde gebeurtenis heb ik enkele kaarten gemaakt.
I made some cards for this happy event.

Voor de toekomstige ouders:
For the future parents:


eentje voor de toekomstige grootouders:
one for the future grandparents:


En dan zijn er nog twee overgrootmoeders, daar ook een kaartje voor:
And there are still two great-grandmothers, they also get a card:



Mijn oudste dochter wordt meter, daar ook een felicitatie kaartje voor:
My eldest daughter will be the fairy godmother, so this card is for her:



Nog kaartjes voor de / Cards for the:
 
 
 
 
Groetjes / Greetings
Yvette

4 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaartjes heb je gemaakt , zo zie je dat nieuw leven toch een inspiratie bron is die bijna oneindig blijkt te zijn, ik voel dat je heel blij bent voor je dochter!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie serie kaarten! Vind die pastelkleuren bij allen zo mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yvette, wat ze mooie en leuke kaartjes. Als mijn schoondochter zwanger was, maakte ik iedere maand tegen de datum dat ze ging bevallen een kaartje en ik noemde dat ons aftelkaartjes. Het is maar een ideetje onze kinderen vonden het alvast superleuk. Succes ! Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt en wat een heerlijk nieuws ! Jullie tellen vast vol ongeduld af naar september !

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!

Thanks for your visit and leaving a little note!